jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

BF imorrn!

Kategori: Allmänt

Usch vad besviken ja blev nu :( har BF imorgon & hade nyss BM-besök. Hade verkligen inte ens lust & gå dit idag. Är så less på allt detta nu & tänkte att jaja, det blir kanske iaf sista besöket. Men icke, alla mina prover som alltid sett bra ut skulle givetvis krångla idag när jag verkligen bara behövde höra att allt va bra - gå hem å vila typ. Hon hittade äggvita i urinen, dock bara spår av men tillräckligt för att hon skulle gå igång. Hon tyckte jag såg svullen ut i ansiktet oxå å misstänker ökning av vätska. Så tillbaka på koll & urinprov redan på fredag. Sen ville hon boka ytterligare ett till innan  igångsättning, vilket fick mig ännu mer ledsen för att hon tog förgivet att jag skulle gå över 14 dagar? (Ja jag vet att jag överdriver) Pepp! Nä, blev verkligen ledsen idag. Å ja, jag vet att d såklart måste kollas å allt sånt, känns bara tufft att d måste komma nu en dag före BF.. :( Jag vill föda barn nuuuuuuuu! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: