jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Sova? NEHEJ!

Kategori: Allmänt

Jaa.. Lite insomnia var det här. Blir mer och mer vanligt känner jag. Nu är klockan 03:28 & jag vaknade runt 01:30. Galet pigg & med halsbränna deluxe! Har insett när dessa insomiastunder kommer att det finns inte så mycket att göra. Att tvinga mig själv & sova går absolut inte, så ja roar mig med Facebook, bloggar & dylikt. Tillslut brukar en trötthet komma. Himla tur att man ändå är ledig nu, så man inte får den där paniken över att inte sova när man ska upp å jobba.. 

Just inatt har det varit lite extra svårt då jag legat & lyssnat på våra grannar längst ner,  dom verkar ha ganska kraftiga drogproblem. Nångång varje månad ballar dom ut & kan stå å vråla svordomar i timtal på innergården (typ den ena har låst ut den andra, eller den ena är skyldig den andra x droger osv osv) så tragiskt :( otryggt känns det också. 

I övrigt 5 dagar kvar till BF & känner absolut ingenting. Piggare än någonsin faktiskt. Haha! Men jag har lovat mig själv & inte gnälla förens efter BF - då är det lite mer okej. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: