jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Paus!

Kategori: Allmänt

Hej fina ni! Känner att dagarna rinner iväg och jag blir mest stressad av att tänka på bloggen. Får nog ta en paus nu ett tag, har fullt upp att hinna med livet helt enkelt :) vi mår prima iaf & jag njuter av vår dotter varenda sekund. Tänk vilket mirakel det är ändå, att ha gjort hela den här resan & nu belönas med en så fantastisk, frisk & så enormt söt dotter. Jag är evigt tacksam. 

Tar en paus härifrån nu, känner mig inte redo att ta bort bloggen men skrivande lockar mig inte nu, är det någon som vill följas på Instagram är ni mer än välkomna och lämna en kommentar, & bor ni i sthlms-trakten är jag alltid redo för barnvagnspromenader!  :) 

Kärlek till er som jag följt, följer och som följt min resa. Jag hoppas vi alla får uppleva detta någon dag! 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Jag följer dig gärna på instagram :)

    Svar: Wee va kul :) såg att du hittat mig! Kram
    Linn L

    2014-03-29 | 08:40:37
    Bloggadress: http://somniafilios.wordpress.com
  • Lena säger:

    Följer dig gärna på Instagram :). Har ju följt din blogg :). Jagelena heter jag där. Bor också i Stockholm :)

    Svar: Har addat dig, heter nåt med Linn där :)
    Linn L

    2014-05-01 | 23:03:35
    Bloggadress: http://jagelena.blogg.se

Kommentera inlägget här: