jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Same same - BF + 3!

Kategori: Allmänt

Jag är ledsen om jag inte har så mycket att skriva här nu, men just nu är det faktiskt bara otroligt tråkigt. Går bara & väntar & inte ett enda litet tecken har jag. Börjar mer & mer ställa in mig på 1 mars. Ska tillbaka till BM idag på koll för havandeskapsförg, men tror inte att det är något sånt för jag mår väldigt bra överlag & har inte ökat i vikt dvs vätska. Så hoppas urinprovet visar bra också. 

Lovar och uppdatera här vid minsta plask eller känning ;) 

Kommentarer

  • Langtarefterbarn säger:

    Åh va spännande! Nu är det verkligen nära!!! kraam

    2014-02-21 | 12:10:21
    Bloggadress: http://langtarefterbarn.wordpress.com
  • Mary säger:

    Tack för uppdatering trots att inget hänt. Trodde nästan det hade kommit en bebis nu när det blev så tyst här. Du får hänga i soffan och kolla OS! Kram!

    2014-02-21 | 12:50:37
    Bloggadress: http://saintmaryslog.wordpress.com

Kommentera inlägget här: