jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Vecka 38!

Kategori: Allmänt

Idag välkomnar vi vecka 38 & inser att det är 20 dagar kvar till BF. Varken mer eller mindre (haha tror du jaaaa linnie)! Men ändå? 20 dagar är sjukt lite ju! Ändå känns varje dag som en vecka just nu. 

2 arbetsdagar kvar! Helt sjukt! Va ska jag göra sen? Föda barn ja.. Jesus. Mår fortfarande helt okej, imorse fick jag känna på nåt nytt dock, som knivar som vreds om mellan benen. Jag har haft lite känningar tidigare men det här var verkligen som blixtar som fick mig dubbelvikt. Jäkla kraft! Antar det är bebis som fixerar sig? Men jag tyckte barnmorskan sa att hon redan var det? Ska fråga på fredag på nästa besök..
Undrar om en tidigt fixerad bebis betyder att den kommer ut tidigare än en ofixerad? Säkert inte.. Men jag fortsätter önsketänkandet ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: