jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

3 veckor - swish!

Kategori: Allmänt

Ja ni! Här rullar livet på. Man har verkligen & göra å eftersom jag inte har någon dator (bara iPad) blir det svårare & ta sig tid å blogga. Men jag känner ändå inte att jag vill sluta helt. 

Sen jag skrev sist har jag hunnit med 2 dagar på sjukhus pga trolig livmoderinflammation. Jodå! Snart har jag väl haft allt man kan ha i efter-förslossnings-grejer va? ;) nu går jag på 2 olika sorters antibiotika & 2 olika sorters blodtrycksmedicin. Men jag tycker äntligen jag börjar må lite bättre iaf så det är det viktigaste! Tyvärr gör all medicin att det påverkar lillans mage vilket är otroligt synd. Inget som är farligt sa doktorn men hon kan bli knorrig, och det är hon, stackars liten! Men inte mycket och göra tyvärr eftersom jag bar tvungen att då medicin för att bli bra. 

3 veckor är hon idag! Mammas stjärna! Fortfarande en glad & ganska lugn tjej för det mesta, dock inte att underskatta hennes resurser för det blir ett jäkla liv på skötbordet & vid magont. Nätterna funkar hittills bra, hon ammar vid 23-24, vaknar en gång vid ca 03 för matning & sen sover hon oftast till 7-8. Så jag ska inte klaga! Idag ska vi på kalas hos min kusin, tycker det är roligt och komma iväg på saker. Trodde jag skulle vara mycket mer hemmalåst men vi är på många upptåg både hemma & borta och har fullt schema med folk som vill träffas & mysa. I like it :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: