jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Vecka 39 (38+0)

Kategori: Allmänt

Tisdag & genomförkyld. Sambon har haft en envis cold i två veckor & jag har vart så mallig att jag klarat mig från och smittas. Men sen nu lagom till ledigheten slog det till, satan! Tror aldrig jag varit så förkyld någonsin, måste väl va kombon som preggo som gör sitt också. Har typ sovit & snytit mig nonstop i 2 dygn. Men idag har det lättat lite! :D Skönt att det kom nu och inte tidigare när jag jobbade, eller värre - samtidigt som BFdatum infaller, huja. 

När det gäller bf, ni vet ju att jag haft några vänner som varit gravida samtidigt som mig. En av dem som tidigare varit som min andra halva ligger på bb nu. Dom har ju tyvärr flyttat till en annan stad, men vi försöker hålla kontakt så gott d går. Idag har jag fått följa hennes arbete på bb via whatsapp - blir helt pirrig! Även fast hon skriver om att det är hemskt & vidrigt & hur ont det gör.. I sista meddelandet stod det bara "herre i havet". Haha! Stackaren! Jag hoppas jag får ett mms med en bild på den lille snart & att allt har gått bra.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: