jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Liten är här!

Kategori: Allmänt

Men asså! Förlåt för att jag inte uppdaterade som jag lovat! Det blev ganska stormigt både innan & under förlossningen. Men nu är hon här, vår lilla tjej & lyckan är obeskrivlig. Vi mår bra. Vilar ut på ett jättefint bebishotell. Jag förstår att det kommer vara upp&nedgångar & mycket jobb framöver men det enda jag känner & kan säga är att livet fått en ny mening. Jag kan inte slut titta på henne & jag är så fantastisk lycklig. Jag återkommer när vi är hemma igen med förlossningsberättelse & dylikt. 

Kärlek. 


Kommentarer

  • Mary säger:

    Jaaaaaa! Grattis till er fina lilla tjej! Blir lite gråtig nu, hoppade tillbaka tre månader i minnet till då E kom till världen. Förhoppningsvis kommer ni få en underbar nyföddhetstid. Lite sömn och en enorm omställning i livet, visst, men det är också alldeles ljuvligt och underbart. Kram! <3

    Svar: Ja gråtit är ordet! Såna obeskrivliga känslor man känner på alla håll & kanter -
    Jösses! :) tänk att er lilla redan är 3 månader!? Hur fort!? Kramar! <3
    Linn L

    2014-02-25 | 08:09:00
    Bloggadress: http://saintmaryslog.wordpress.com
  • karin säger:

    Ååh GRATTIS! Vilken fin tjej ni har fått och vad skönt att höra ifrån dig!
    Kram

    2014-02-26 | 16:26:13
    Bloggadress: http://villbli3.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: