jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Gravidmassage!

Kategori: Allmänt

Jäkla.mördar.förkylning. 

Den ger verkligen inte med sig, vecka 2 nu & ena dagen lättar den så man tror det är på bättring för att nästa dag sen slå till med all kraft. Just nu känns det värre än någonsin men jag antar att det beror på gravidmassagen idag.. 

Bokade redan i måndags men fick  skjuta på det för att förkylningen skulle bli bättre, idag ville jag inte skjuta mer så jag gick ändå. Kanske inte det smartaste men men. Dessutom blev jag ganska besviken på alltihop, hade bokat på en annan salong än den jag var på sist (som var så bra) eftersom denna låg alldeles intill där jag bor. Dom hade erbjudande dessutom så 60 minuters gravidmassage kostade 500 kr vilket jag tyckte lät helt okej, brukar va ännu dyrare. Men iaf när jag kommer dit så börjar hon med någon slags konsultation i 10 minuter med frågor osv, sen masserade hon lite halvbra ett tag på rygg, och sen var det "vila" i 10 minuter? Vila!? Haha jag har väl förfan inte betalt för vila? Jag blev så paff så ja sa inget, men efteråt när jag kollade klockan så var det alltså 40 min massage, 10 konsultation & 10 vila! Rätt stor skillnad när man förväntar sig 60 min massage. Blöh! Nästa gång om det blir någon blir det på förra stället, hon var verkligen super! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: