jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

21 dec.. svar på regler för sammanboende för IVF i Stockholm

Kategori: Allmänt

Nu har jag forskat kring detta med skriven på samma adress för IVF i Stockholm.

Följande svar fick jag från karolinska när jag mailade och undrade över formuleringen av regeln "Stabil relation (2 år vid behandlingstillfället) Sammanboende och folkbokförda i Stockholms län"


Svaret lyder:
 
 
Det känns ju positivt, jag är lättad och glad. Satan vad stor bilden är, haha! Men det är bra med övertydlighet. Eh.

Kommentarer

  • S säger:

    Ja, men vad bra då vet du hur de ligger till :). Jag går på en privat klinik här hemma, men ivf görs i umeå. Vi fick bara 2ägg till frysen av de 9 som de fick ut på äggplocket. Och jag till hör de landsting som bara har tre försök gratis ( ingen 08 här ;)), så jag hoppas verkligen att de fungerar denna gång. Har ingen blogg. Lycka till du med.

    2012-12-21 | 15:56:47
  • Cohen säger:

    Vad skönt att få det svart på vitt :-)

    2012-12-21 | 16:26:52
    Bloggadress: http://www.ettlivblirtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här: