jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

15 maj - ny vecka nya tag..

Kategori: Allmänt

Måndag och ny vecka - skönt!
 
Mensen slutade igår kväll. Otroligt påfrestande att blöda så mycket som jag gjort denna gång, varit helt slut. Nu känns det skönt att få slippa oroa sig för blod ett tag. Och så vet jag ju att nästa gång blodet kommer är det något positivt och inte negatvit - dvs jag får sätta igång med IVF #2. Ja, så länge körkortet är klart då. Ghaa! Det stressar mig fortfarande, men har testlektion med nya körskolan på onsdag, och imorrn ska jag och pappsen gå handledarutbildning så jag kan köra lite med honom med. Så det blir nog bra tillslut, har ju en månad på mig till nästa uppkörning. 
 
I övrigt mår jag.. okej? Jag är liksom inte ledsen just nu, men heller inte glad. Vet inte hur jag annars ska förklara det men jag tror ni förstår. Det går inte att gräva ner sig i misstagen för länge. Jag har gråtit och varit ledsen, men efter ett tag räcker det. Man orkar inte mer, och det är ju inte som att allt hopp är ute, vi har fler försök och tänker inte deppa ihop helt förens vi gjort allt vi kan. :)

Kommentarer

  • Lena säger:

    Följer din blogg och blev så ledsen för de tidigare inläggen. Men jag tror på ert nästa försök, jag ska heja på er! Kram

    Svar: Tack snälla du. :) Håller tummarna för er med! Kram!
    L

    2013-04-16 | 08:46:51
    Bloggadress: http://jagelena.blogg.se
  • Mary säger:

    Jag förstår precis hur du mår, man hamnar i nåt slags limbo, inget är kul, man bara är, försöker ladda om till nästa omgång men man känner ingen pepp, bara ett måste, för det är enda sättet.

    Vad snabbt det blev 15 maj förresten, önskar det var så på riktigt ;-)

    Kram!

    Svar: Haha, oj! Ja - jag önskar nog att det vore 15 maj egentligen ;)
    L

    2013-04-16 | 10:20:17
    Bloggadress: http://saintmaryslog.wordpress.com

Kommentera inlägget här: