jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

8 mars - ruvardag 12 & bruna flytningar!

Kategori: Allmänt

Klarade teorin nu på morgonen, alltid något. Men den glädjen blev inte långvarig, kom till jobbet och upptäcker bruna flytningar i hela trosan. Inte riktigt blodiga, men typ lutinus i ljusbrun färg och ganska mycket. Paniken är ett faktum och glädjen över teorin bortblåst. :(
 
Just nu ingen värk i magen som jag haft igår, det kan vara både positivt och negativt. 
 
Jag läste ju om att Mary hade färgade flytningar och små blödningar, och nu när dem testade var det positivt (underbart!) så jag hoppas ju på att detta är något liknande, men jag ligger ju 5 dagar efter henne.. Så känns för tidigt för att testa nu. Fast kommer de mer blod under dagen kommer jag nog inte klara mig från att testa ikväll, orka gå en vecka till med blödningar och oro..
 
Detta är nog den mest schitzofrena känslan hittills, att tankarna slits mellan att nu är allt slut eller kan det vara tecken på en graviditet..
 
Åååå, vad letar man efter nu? Ska jag hoppas allt bara upphör eller kan det vara positivt? Är det absolut ett missfall om det börjar komma "riktigt" blod? Vad ska jag vara vaksam på?
 
 
USCH, jävla skit.

Kommentarer

  • Elin säger:

    Ta det lugnt och slappna av så mycket du kan, unna dig nått gott. Stressar du upp dig blir det bara värre. Bruna flytningar är som jag förstått de inte alls så farliga! :) det är när det är rött och rikligt man kanske ska oroa sig.
    Ge inte upp hoppet än! :)

    Svar: Tack goa Elin. Ja försöker å inte stressa men du vet ju hur vi är ;) Man oroar sig hela tiden. Inget mer blod än så länge iaf, PEPPAR peppar. Hoppas allt är bra med dig!
    L

    2013-04-08 | 16:42:48
    Bloggadress: http://endrom.blogg.se
  • Mary säger:

    Vet att det här inte hjälper alls nu i efterhand, men jag tyckte det var så stort av dig att vara så positiv och se de här flytningarna som något annat än vad det var. Det betyder att du har hoppet kvar. Jag hoppas det finns kvar där inom dig nu, även om det är stukat. Kram

    2013-04-09 | 07:35:25
    Bloggadress: http://saintmaryslog.wordpress.com

Kommentera inlägget här: