jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Ruvardag 11 - mår skumt.

Kategori: IVF

Söndag redan. Mår riktigt konstigt idag.. trött i kroppen, ont i huvudet. Mår smått illa hela tiden & har känningar i magen som lika gärna skulle vara början på mensvärk som något annat. Stressad också (ja jag vet att jag inte får) inför teori imorgon & uppkörning på tisdag. Inte alls redo. Det känns så oviktigt just nu om ni förstår, ja skiter väl i det där jävla kortet, har viktigare saker i min mage att oroa mig för liksom. Hatar den här oron, avskyr den! Att ständigt springa på toa och kolla efter blod, eller bara i ren desperation efter NÅT som skiljer sig. Vet inte hur många gånger idag jag bara velat tjuvtesta och få ett svar. En slut på ångesten. Samtidigt som jag inte vill veta. Det kan ju ta slut då?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: