jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Ruvardag 9..

Kategori: IVF

Inget nytt här på fronten! Samma gamla oro, samma gamla väntan, samma gamla längtan. :)

Ruvardag 9 idag. På måndag är det en vecka kvar till test. Tycker det gått hyfst snabbt fram till nu, kanske pga min fokus på allt kring körkortet. Jag har läst om så många som tjyyyyyvtestar men jag tänker inte. Möjligtvis att jag kanske kollar söndagsmorgonen istället för måndagen, endast av det skälet att det vore skönt & få söndagen på sig att smälta beskedet, vilket det nu än blir. Jag skulle nog kunna tänka mig att tjuvtesta tidigare om JAG fick bestämma, i vanliga fall klarar jag inte ens att hålla tyst om vad jag köpt till nån i julklapp liksom. :D Men min kärlek vill inte. Å då får jag respektera det, i de få sakerna i detta som han faktiskt kan va delaktig är hans åsikt nog extra viktig dör honom tänker jag.. Så nä, 14-15 april från det bli.

Funderar på vad det är som avgör när man får testa, pratade med en kompis igår, hon sa att hon fått testa på dag 16 efter UTPLOCK, jag får testa dag 19 efter INSÄTTNING. Undrar vad det är som avgör?

Kommentarer

  • tess säger:

    Så skönt och ha körkortet och tänka på också, det är ju en hel del man ska kunna ;) Jag tog mitt körkort för 5 månader sedan, och teorin var så jobbig (enligt mig) haha.

    Jag håller tummarna att ni får ett stort fint plus på test-dag eller om ni tjuvtestar någon dag innan! Kram

    Svar: Tack fina du!
    L

    2013-04-05 | 14:23:45
    Bloggadress: http://minbebis.com/blogg/tess89/
  • Mary säger:

    Jag förstår dig sååå väl. Här slits jag mellan hopp och förtvivlan och det pendlar på timmen vilket känsla som är starkast. Håller tummarna för dig. Vi har fått testdag på dag 18 efter insättning Reproduktionscentrum, men jag vet många som har 14 dagar. Konstigt det där. Vi ska testa i helgen av samma anledning som du, så man får vara hemma i lugn och ro och ta beskedet. Kram till dig!

    2013-04-05 | 16:11:24
    Bloggadress: http://saintmaryslog.wordpress.com

Kommentera inlägget här: