jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

30 augusti - Happy B-day!

Kategori: Allmänt

God morgon!
 
Idag är en bra dag. Dels min födelsedag & även fredag. Himla bra dag och fylla år på. Jag växer liksom aldrig ifrån att jag tycker om att fylla år. Jag gillar att få känna mig speciell en dag, att överrösas med grattis, kramar och fina hälsningar. 
 
Idag mår jag dessutom väldigt bra. Känner mig pigg och det är inte ofta. :)
 
För ett år sen var vi mitt i IVF-karusellen. Jag minns att jag trodde då att 2013 skulle bli vårt år, jag hade ingen aning om hur mycket som faktiskt väntade. Hur mycket kraft det skulle ta. Hur många turer, sprutor, gråt och otaliga läkarbesök det skulle bli. Men nu sitter jag här, med en bebis i magen och känner mig lyckligt lottad ändå. Tacksam för att det ändå gick så "fort" eller hur man nu ska uttrycka det. 2:a försöket, det finns dem som har det så mycket värre och jag tänker så ofta på det. Men idag ska jag tänka positivt. Tänk att det här blev födelsedagen då jag faktiskt är gravid. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: