jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Fina liten jag älskar dig!

Kategori: Allmänt

Jodå, liten sprattlade så fint så! :D Härligt!
 
Det var tyvärr inte den där underbara barnmorskan vi hade första gången (ni vet hon jag berättade om som också gjort IVF och som började gråta för vår skulle när vi hittade hjärtat). Hon var sjuk, så istället fick vi en stressad vikarie som i princip bara plöjde över magen, sa att allt såg bra ut, mätte & skrev ut väääääääääääääääärldens kassaste bild. Haha! Bebis ser ut som en ål. Lite tråkigt men det viktiga var ju att den såg frisk ut och det gjorde den.
 
Hade velat att hon skulle letat lite efter kön iaf, det hade vår andra tänkt göra men de fanns inte på världskartan hos denna, hon sa bara "absolut inte, de är inte ens säkert vi kan se det vecka 20", hepp. Pepp! ;)
 
Men ja hoppas på det, en månad kvar till RUL. Fram till dess ska jag SLAPPNA av för första gången på hela denna graviditet, nu ska jag bara vara lycklig. Och inte oroad. Försöka iaf. ;)
 
KRAM!

Kommentarer

  • Langtarefterbarn säger:

    Trist på bemötandet men YEEEY för att liten sprattlade där inne! Kraam

    2013-08-20 | 11:58:59
    Bloggadress: http://langtarefterbarn.wordpress.com
  • Cohen säger:

    Grattis till UL och livlig liten krabat :) <3

    2013-08-21 | 19:09:46
    Bloggadress: http://www.ettlivblirtill.wordpress.com
  • Jessica säger:

    Åh va härligt! Men vilken trist bm :/ ja slappna av nu! Sen kommer den där tiden när man går och känner hysteriskt efter fosterrörelser hela tiden... Bra att redan nu försöka slappna av och tänka positivt! :) kram!

    2013-08-22 | 12:54:09
    Bloggadress: http://jessfarts.blogspot.se

Kommentera inlägget här: