jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Torsdag 15 augusti

Kategori: Allmänt

Inget mera blod, peppar peppar!

Jag ska sluta skriva positiva saker. Haha! Härligt det kommer vara för er och komma in här varje dag när jag ska vräka dynga runtom mig va? Jahadå.

Nej, jag lovar. Jag ska fortsätta vara positiv, bara ta en dag i taget. Har kommit på att det är det absolut bästa man kan göra. Det suger ju lite för det innebär för min del att jag aldrig riktigt får planera och drömma. Jag stoppar alltid mig själv. Men kanske sen, efter RUL. Då! Man får sätta små delmål hela tiden. Jag fick ju hem den härliga amningskudden och skötbädden häromdagen, dem enda sakerna jag köpt. Och stövlade i rent försvar in dem i garderoben direkt. Vill inte ha dem framme. Vågar inte.. Åh. Så skumma känslor man har..
 
Imorgon är det fredag och en efterlängtad helg! Mina helger har gått ifrån att vara fullsmockade till helt tomma. Men det är ett eget val och jag måste säga det är rätt skönt och kunna ta den lite som den kommer beroende på hur man mår. Dessutom får helgen gärna gå fort, på tisdag har vi ultraljud och jag längtar samtidigt som jag är svinnervös. Nu var det ju flera veckor sen vi kollade och det finns många tänk om, tänk om, tänk om.. Men jag hoppas vi kan få se en livlig litet sprattel så kanske man kan få slappna av lite mer redan efter det? <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: