jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

UL-tajm!

Kategori: Gravid

Klockan 9 är det dags för UL. Såååå nervös! Nu har man ju inte fått se liten på 4 veckor så många oroliga tankar. Men det måste se bra ut. :) lovar & uppdatera er efter!

Igår var jag på första gravidyoga-passet. Jag & en tjejkompis bokade 5 tillfällen * 1.5 timma för 2000 kr. Mycket pengar så jag ville verkligen att det skulle vara bra. Har aldrig gått en yoga i hela mitt liv så jag var lite skeptiskt men dra åt skogen va skönt det var! Denna yogan var ju mycket mer fokuserad på andning & avslappning (som kan hjälpa en vid förlossning) och det är precis det jag behöver. Sen en del stretch och styrka, men väldigt anpassat till en själv. Jag var glad & avslappnad när jag gick därifrån - rekommenderas!

Kommentarer

  • Mary säger:

    Lycka till idag!

    Och härligt att höra att du gillade gravidyogan! Vilken lycka va att det finns nåt så avslappnande och härligt för oss gravida!

    Kram!

    2013-08-20 | 09:52:05
    Bloggadress: http://saintmaryslog.wordpress.com
  • Langtarefterbarn säger:

    Hoppas hoppas att det har gått bra för dig idag! Håller tummarna!

    Jag var på VUL idag och vårt lilla pyre hade fördubblat sin storlek på en vecka. :) Kraam

    2013-08-20 | 10:51:34
    Bloggadress: http://langtarefterbarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här: