jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Måndag 2 december!

Kategori: Allmänt

Måndag igen! Veckorna rusar på. Går in i vecka 30 snart. Sjukt! Och JUL! Älskar julen, allt med den. Ljus, snö, pepparkakor, familjen, mys!
 
Haft en bra heg, sambon har varit bortrest så jag har blivit bortskämd både av bästa vännen där jag sov i fredags, och sen resten av helgen hos mamma & pappa. Så mysigt och bara vara. Försökt mig ut på en del som äventyr som shopping och julmarknad, men tyvärr har dom störts av ett nytt fenomen för mig. Sammandragningar som gör ont. Jag antar att det är sammandragningar när magen spänns och det känns som starkt starkt håll i hela magen eller på ena sidan? Så känns det iaf. Och senaste veckan har det dykt upp minst någon gång per dag. Har BM-besök imorgon, så ska ta upp det med henne det.Jag förstår ju att det är kroppens sätt att säga "tagga neeer", men ibland har det liksom kommit på små promenader också, ska man verkligen inte få röra sig aaaalls? Aja, första steget kanske blir och gå ner i tid lite iaf. Tror det skulle hjälpa. Får se vad BM tycker imorgon. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: