jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

TUL 17 december!

Kategori: Allmänt

Nehejdå! Liten ville inte visa upp något kön idag. Det kneps och sprattlades hejvilt! Mådde bra gjorde den och växt mycket och bra. Så det var ju ändå viktigast. Men lite snopna blev vi, detta skulle ju vara bekräftelsen innan förlossningen. Man har ju ändå ställt in sig på tjej nu lite, eftersom dom gissade på det förra gången - så mentalt hade det varit skönt och fått det bekräftat. Men liten hade andra planer! Jobbigast var det nog för karln, han har jättesvårt för överraskningar, haha! Det är ju inte det att det spelar någon roll, men vi båda har hela tiden velat veta. Jag sa att vill han så bokar vi ett eget ultraljud, men det känns väldigt onödigt med bara 8 veckor kvar. 
 
Bebis var ganska stor, inte överdrivet men runt 2 kg. Hon trodde på mellan 3.8-4 kg när den kommer ut, om den fortsätter såhär. Men sen när vi mätte själva magen så hade den inte växt något mer den här gången heller, så det verkar mest vara bebis som växer. Gärna för mig! Men du kan väl skippa bli en JÄTTEbebis, tänk på att mamma ska pressa ut dig också? :D
 
I övrigt var alla andra värden bra & allt som det skulle. Nu ses vi innan nyår igen, man har tydligen besök varannan vecka från och med nu.

Kommentarer

  • Langtarefterbarn säger:

    Men Liten då, du måste ju visa mamma och pappa va du är för nån! :)

    Jag hoppas att de kan bekräfta könet på vårt TUL. Iofs vet jag inte ens när det blir ännu. Ha ha!

    2013-12-17 | 17:00:27
    Bloggadress: http://langtarefterbarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här: