jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

13 feb... update.

Kategori: Allmänt

Hej ni! Nu blir det sådana där konstig perioder när jag inte vet vad jag ska skriva om. Jag vill liksom att bloggen ska hålla sig till ämnet och när det bara är väntan och väntan har jag helt enkelt inte så mycket och skriva om.

I kort så väntar jag på nästa torsdag då medicin-mötet sker, då vi ska gå igenom alla sprutor osv. I nästa steg väntar jag på min nästa mens som kan dyka upp om allt från om 1 vecka till 1 månad - då vi får sätta igång. Svårt och planera då liksom. :> Jag har nästan slutat längta för att jag inte orkar tänka på det hela tiden. Nu är det inte så mycket jag kan påverka ändå.

Men jag håller mig i svängen genom att läsa era bloggar, dem hjälper mig mycket. Ibland när jag inte orkar sätta ord på alla känslor känns det så sjukt lättande när någon annan av er exakt lyckas beskriva exakt det man själv känner just den dagen..

Kommentarer

  • Mary säger:

    Det där med med planer när man bara går och väntar in ett resultat är svårt.

    Igår fick vi frågan om vad vi hade för planer för sommaren. Jag och min kille bara stirrade på varann. Planer?! Sommaren?! Sen tror jag han som frågade förstod (för han vet läget) för han sa: ja, ni kanske inte vill planera nåt än.

    Man slutar längta till framtiden för man vet inte vad framtiden innebär än. Så är det, men jag tror inte det är bra. Även om jag själv gör likadant.

    Svar: Ja, precis så är det. Att planera känns omöjligt. Men som du säger, jag tror inte heller det är bra. Jag tror man MÅSTE planera in saker - för att hålla sig flytande. Det är ju bara att avboka dem om fallet blir annorlunda. Och blir de misslyckat behöver man göra annat tänker jag..
    Linnie

    2013-02-15 | 08:25:08
    Bloggadress: http://saintmaryslog.wordpress.com

Kommentera inlägget här: