jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

20 februari..

Kategori: Allmänt

Imorgon är det dags för medicinmöte.

Jag har varit lite förvirrad kring detta, när vi fick en kallelse till vårt första IVF-möte (som var för 2 veckor sen) så stod det att allt skulle göras på samma besök. 30 minuter med läkaren och sen 30 minuter med barnmorska för medicin-genomgång. Sen när vi kom dit och hade tagit ledig så hade dem inte bokat in tid med barnmorskan utan det fick vi en ny tid för, som vi då får betala 350 spänn till för. Lite fult kan jag tycka. Mindre viktigt med pengar men ingen av oss har giltigt frikort så det blir ändå en del. Känns ju som att dem gör så för att tjäna pengar? Aja. Skitsamma. Ska bli skönt å få det avklarrat. Återkommer imorrn :)

Förövrigt har jag fått en tid för uppkörning i April. Haha, känns ju skitläskigt med en uppkörningstid innan jag ens satt mig i en bil! Men bra ändå, nu har man en sporre, vore så skönt och fixa det innan eventuell bebis.

Kommentarer

  • Elin säger:

    Jag hade mitt första möte igår, där gick vi igenom medicinerna och jag var tvungen att testa att sticka mig själv i magen :(

    Lycka till på ditt möte :)
    Kram

    2013-02-20 | 19:54:13
    Bloggadress: http://endrom.blogg.se

Kommentera inlägget här: