jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

25 feb.. <3!

Kategori: Allmänt

Idag firar jag och min älskling 2 år. Egentligen längre än så för vi dejtade ett bra tag innan vi blev off. tillsammans av lite krångliga skäl, men detta var datumet som de blev officiellt. Är otroligt glad & lycklig! Tänkte på det igår kväll, vi har så sjukt roligt ihop, det kommer man långt på. Vi har liksom lika kul hemma en söndagskväll muppandes i våra one-piece som tillsammas med våra vänner på en stor fest. <3

I övrigt har jag haft en bra helg. Sambon var i Malmö för tävling och jag som alltid lyckas ha fullspäckat schema tog fredagen för mig själv. Tränade, lagade god mat, köpte onödigt mycket godis (det var den träningen det) & bäddade ner mig med vovven i soffan. Hur skönt som helst! Det slog mig idag när jag kollade mitt schema att jag verkligen måste lära mig att avboka och ha lediga kvällar/helger. Mitt tempo kommer inte funka med en IVF. Nu tyckte jag liksom att jag hade en "ledig helg" och trots det har jag flängt mellan fotbollsmatcher, övningskörning, Melodifestival hos kollegor, fotboll igen, dejt med fin kusin, osv osv. När jag kommer hem på kvällarna dör jag verkligen. Jag gillar ju att ha mycket och göra, många att träffa och fullt schema, men jag MÅSTE verkligen tagga ner nu. Speciellt om jag ska klara IVF samtidigt som körkort. Oh my..

Jag har räknat ut att om mensen kommer på dag 44-45 som den ganska ofta men inte jämt gör, så kommer jag kanske hinna själva behandlingen (om allt går som det ska såklart) INNAN intensivveckorna med körkortet, det innebär att jag kommer ruva under den tiden vilket skulle kännas bra. Men, om merren tar längre tid blir det kaos. Och bara för att jag vill att den ska komma NU så kommer den ju absolut inte göra det. Håll tummarna för att den kommer innan dag 45 åt mig är ni snälla ;) (Nu är jag på dag 32)

Kommentarer

  • Elin säger:

    Försök att inte tänka på när den ska komma :) då skrämmer du bara bort den ;)
    Nä men allvarligt så sakta ner tempot och njut hemma i soffan men sambon :) ta vara på varandra fram tills de e dags, vi skaffade lovefilm för att få ensamtid med varandra :)
    Vi är nog lite som er, busar och har lika skoj ensamma som med varandra :) vi är dock två väldigt sociala människor haha :)

    2013-02-25 | 12:01:19
    Bloggadress: http://endrom.blogg.se
  • Elin säger:

    Menar naturligtvis med andra haha!! Såg mitt misstag först nu

    Svar: Haha, bra att jag inte ens reagerade heller, tyckte de lät fint! :P
    L

    2013-02-27 | 21:20:02

Kommentera inlägget här: