jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

28 februari - väntan..

Kategori: Allmänt

Imorrn är det första Mars! KOMSI KOMSI våren!

Väntan väntan väntan. Så freakin trött påren! Det enda man gör just nu, eller nu och nu.. egentligen under ett års tid. Men jag har aldrig tyckt att dagarna kryper fram som nu. Och troligtvis är det ju 2 hela veckor minst kvar till mensen kommer. TVÅ VECKOR. De känns som två ååååååååååååååååååååår. Haha.. Gha! Blir tokig. Egentligen är ju 2 veckor ingenting. Men jag vill så sjukt gärna att min snälla rara mens kan komma liiite tidigare just denna gång jag så jag slipper krocken med alltpåengång.

Näe, men Linn, du hade ju bara 10 år på dig att ta körkort men du måste absolut komma på att det är bra och göra det NU. Jättebra!

Håller tummarna för alla er som är igång! Och för er som stannat upp, fått ta en paus eller annat skickar jag en stor kraaaaaam! Vi kommer fixa det här, det måste bara gå. :)

Kommentarer

  • Elin säger:

    De ska bli så spännande att vi ska göra våran behandling så nära på varandra :)

    Visst känns två veckor som en evighet?? :O Helt sjukt! Vanligtvis är 2 veckor inget!

    Svar: Jaaa, värsta spännande! :) Helt sjukt att tiden kan krypa fram såhär. Å såklart när mensen känner på sig att kroppen är ivrig/nervös kommer den säkert inte komma alls....
    L

    2013-02-28 | 13:39:32
    Bloggadress: http://endrom.blogg.se

Kommentera inlägget här: