jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

4 februari.. 2 dagar kvar till första IVF-mötet minsann!

Kategori: Allmänt

2 dagar kvar... på onsdag är det äntligen dags för det första IVF-mötet! Trots att jag tycker tiden gått långsamt så har den kanske ändå inte det. Känns som ganska nyligen som det var början av december då vi fick brevet.

Men jag är förväntansfull inför mötet! Nervös och glad och livrädd på samma gång. För varje gång jag tänker positivt så slås jag ner sekunden efter av att det är 50% chans att det inte funkar. Jaja, nu vill jag bara ha mötet klart och förhoppningsvis få informationen att vi kan starta på nästa mens om några veckor! Det känns verkligen som första delmålet, att få alla mediciner och känna att man verkligen väntar på något som man själv ska få styra över. JAG ska få ta mina sprutor, JAG ska få GÖRA nåt :) Inte bara vänta...

Kommentarer

  • PiOmiO säger:

    Spännande! Lycka till i morgon!
    Jag hittade hit via en annan blogg där du kommenterat.
    Kram*

    Svar: Välkommen! Har tjyvläst din blogg lite då och då oxå :) Önskar dig all lycka till oxå!
    Linn

    2013-02-05 | 10:13:40
    Bloggadress: http://www.piomio.blogg.se
  • PiOmiO säger:

    Jaså här kommer det fram ;-) Kul att höra.
    Ja nu jäklar får de fasen vara vår tur...

    Svar: Verkligen! :D Kör du långa just nu?
    Linn

    2013-02-05 | 10:58:17
    Bloggadress: http://www.piomio.blogg.se
  • PiOmiO säger:

    Japp kör långa. Började sprayen 5januari och började med injektionerna i fredags.

    2013-02-05 | 19:48:31
    Bloggadress: http://www.piomio.blogg.se

Kommentera inlägget här: