jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

5 feb.. träning!

Kategori: Allmänt

Just nu är jag inne i en period med väldigt mycket planer och projekt. I början tänkte jag att det kanske är himla dumt att lägga allt denna våren, men nu känner jag att det är riktigt bra. Jag får ju annat att fokusera på OXÅ, vilket är skönt. Speciellt om första IVF:en inte går som tänkt, då tror jag att det är jättebra för mig att ha andra saker samtidigt.

Mycket fokus går till träning just nu, fotboll kombineras med gym, löpning och pass. Jag hoppas verkligen man kan fortsätta träna under IVF:en, vad säger dem om det? Ska man ta det lugnare? Det rensar mitt huvud och jag älskar det! Sen körkort och andra saker.. Det är fullt upp, men jag gillar det. Jag tror jag behöver det. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: