jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

7 feb.. fredag!

Kategori: Allmänt

Fredag! Underbart. Jag studsar liksom alltid upp på fredagar, konstigt det där. ;)

Gud vad jag tycker det är svårt att planera saker denna våren! Jag tycker det är jobbigt som faen att inte veta hur saker blir och går. Lyckas IVF:en blir jag ju såklart överlycklig och då får man planera på ett sätt. Men lyckas den inte måste jag ju ÄNDÅ ha saker inplanerade som får livet att flyta på. Jag tycker det är knepigt. Jag vill planera resor, träning, fotboll.. Men allt hamnar i något mellanvakum just nu. Fotbollen t.ex. Jag spelar just nu i 2 olika lag, visserligen inte superseriöst men det blir ändå 2-3 matcher i veckan och jag ÄLSKAR DET! Nu vill dom att jag ska betala in och anmäla mig för vårsäsongen. Och ja, det är klart jag vill det. Samtidigt har jag ju ingen aning om, fotboll med bland annat killar är fysiskt väldigt tufft. Jag får många smällar och det är högt tempo, känns inte som det bästa under varken IVF eller eventuell tidig graviditet. Samtidigt är det de roligaste jag vet och om nånting går snett MÅSTE jag ha det att falla tillbaka på. Samtidigt är det mycket pengar till 2 lag om jag inte kommer kunna lira. ÅÅÅ! Kanske I-landsproblem men det är mest planeringen av allt som blir så svävande jag tycker är jobbig.

Jag vill oxå till London. Längtar tillbaka till min favorit-stad så jag blir tokig! Det är iofs ingen svår sak att genomföra men enda gången jag kan åka är i början av April, och det är väl då vi kommer va mitt uppe i allt tror jag.

Sen slog det mig även igår att min intensivkurs för körkortet i slutet av Mars också kommer tokkrocka. Och där har jag pungat in 12 000 kr som jag inte får tillbaka. Haha! Men det går bara gå! Jag får försöka göra det utan att stressa upp mig, det kanske är okej om saker tar lite mer tid än planerat tänker jag? Så länge man tar det lugnt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: