jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

fredag 15 feb..

Kategori: Allmänt

Fredag igen YEY! Denna vecka har rusat fram, det är jag tacksam för. Har haft skitmycket att göra på jobbet - vilket jag älskar för då går tiden så fort.

Igår kom jag hem trött & sliten men möttes av sambon som fixat middag & rosor. Jag är så glad att jag har honom! Även om jag ibland tycker att han är lite väl optimistisk i allt (hans synsätt är bara att det är klart vi ska få barn, det kommer funka - och jag vill bara banka honom hårt i huvudet och trycka ner varningar i hans hals, haha.. tänk om det inte funkar-linn i farten som vanligt) så är det nog hans syn på allt som gör det lättare också, för honom är liksom VI viktigast. Att VI har det bra och är lyckliga, allt annat är mest en bonus. En mycket stor och viktig bonus dock. :)

Nästa vecka är det medicinmöte! Känns som man vill ha det avklarat nu så man bara får sätta igång. Kommer kännas så skönt att få ut alla recept och bara ha allt redo. Så när mensen kommer får vi sätta igång själva, i lugn och ro utan någon doktorstid - det ser jag fram emot.

Just nu försöker jag att inte tänka så mycket alls faktiskt, svårt såklart. Men det går ändå rätt bra. Jag tänker att jag inte kan påverka så mycket ändå, så att gå och oroa mig känns bara som stress som påverkar negativt. Jag fortsätter va positiv och hoppas på det bästa. Så får det bära eller brista..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: