jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

8 januari 2013.. IVF-besök om mindre än en månad.

Kategori: Allmänt

Oj! De blev visst lite bloggledigt för mig också. Mest för att jag varit ledig 2 veckor (vet inte när det hände en jul senast), mucho skönt kan jag meddela! Har haft långa sovmorgnar och mycket tid med vänner och familj. Men paus i bloggen beror nog även på att allt nu mest är en väntan på första IVF-besöket som blir den 6 februari. Inte alls så långt kvar nu..

Konstigt nog är jag mer avslappnad än någonsin kring allt. Vi har släppt all press ett tag, vi har ett vanligt sexliv utan några måsten eller marathonrundor. Sambons första förslag var att för att täcka min eventuella ägglossning en hel månad skulle vi ha marathonsex 15 dagar i sträck. Haha! Jesus. Fint tänk av honom, men jag tror han tröttnade redan dag 4 när jag körde en "Jag sover, men kör du!" Aningen osexigt kanske..

Kommentarer

  • Cohen säger:

    Hahahaha! Klockrent "jag sover men kör du", been there done that, jag brukar köra med "spit on it" ;D

    Spännande att det snart äntligen är dags för er att börja!! Och vad skönt att du kunnat släppa lite och "koppla" bort det hela ett tag. Vi gjorde det rätt länge, mellan mars - september i väntan på nytt cellprov. Sexlivet har aldrig varit bättre ;)

    2013-01-09 | 22:25:39
    Bloggadress: http://www.ettlivblirtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här: