jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

2 juli - dan före dan..

Kategori: Allmänt

Tjoho! Juli redan? 

Det blir lite pauser här och var, men det är nödvändigt just nu.  Semester behövs! Jobbar 4 dagar till sen ledig 3 veckor & på lördag blir det Kroatien! :)

Går in i vecka 8 (7+0) imorgon. Jag mår bra, förutom att förkylningen aldrig ger sig och ett illamående gör sig mer och mer påmint. Huja! Det har inte alls varit farligt hittills men jag märker en eskalering, i morse fick jag nästan gå av tunnelbanan och om jag inte äter på exakta tider och OFTA kommer det krypande. Men jag tar det som något positivt, att något faktiskt händer.

Imorgon är det dags! Klockan 13.00. Inskrivning och ultraljud. Gud va tiden går fort, VUL och vi ska förhoppningsvis få se ett litet hjärta ticka. Herregud jag blir nervös av att skriva det. Jag har liksom lyckats koppla bort det i 2 veckor och nu är dagen plötsligt här. SNÄLLA låt det vara bra, låt lilla skatten finnas där :) Jag är så glad att jag är en envis och driven tjej ibland - annars hade jag fått vänta till slutet av juli men nu lyckades jag tjata till mig det innan semestern - SÅ SKÖNT!


Håll tummarna för mig imorgon kompisar, dem behövs! Återkommer så fort jag kan efter :)

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Åh va spännande! Vi gjorde också vul i vecka 8 och jag var så nervös att jag höll på att göra på mig... Såg dessutom inte att hjärtat tickade, men det gjorde både läkaren och sambon så jag fick lugna mig :) det kommer gå bra för dig den här gången och rätt vad det är så har du kommit till vecka 12!

    Kram på dig!
    /en annan IVF-are

    2013-07-02 | 19:59:01
    Bloggadress: http://jessfarts.blogspot.se
  • antara säger:

    Ett stort lycka till! Hoppas ni får se ett litet hjärta så att ni kan slappna av på er semester. Kram

    2013-07-02 | 23:02:36
    Bloggadress: http://utanegetbarn.blogspot.com
  • Mary säger:

    Lycka till idag! Kram!!!

    2013-07-03 | 08:06:55
    Bloggadress: http://saintmaryslog.wordpress.com

Kommentera inlägget här: