jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

10 juni - ruvardag 10.

Kategori: Allmänt

En helg till som passerat, en mycket bra sådan. I fredags hade vi vänner över och gjorde hemmagjorda hamburgare & bjöd alla på det till fotbollen. I lördags blev det bio, jag som är Will Smith-besatt älskar ju allt med honom men måste säga att storyn i After Earth inte riktigt höll måttet. Och igår släpade jag med karln till IKEA - ett briljant drag.. eller? Det var vi och 2014821 andra. Haha. Men jag fick iaf hem en helfigursspegel som vi inte haft någon på väldigt länge till mina kvinnliga vänners förtret.. ;)
 
Hur jag mår? Som vanligt. Vi går väl in på ruvardag 10 idag. Känner noll. Nada. Ingenting. Och det spelar ingen roll att jag läser om massor av människor som inte känt någonting fram till plus-dagen. Jag vill ha NÅGOT symptom ändå. Men ickesanicke. Det är dött som i graven. Kan också va att jag inte känner efter och tänker lika mycket denna gång, förra insättningen var man ju som en labil radar och sög åt sig av minsta lilla ont i fingret - GOOGLA! Och allt man googlade på var ju både bra och dåligt, stackars psyke..
 
Min barndomskompis fick sin dotter i förrgår också, dem som har tvillingar sen tidigare. Jag blir glad för deras skull. Dem ska med och fira midsommar - jag önskar så att jag också får ta med mig ett positivt besked till midsommar. 

Kommentarer

  • Hannanas säger:

    Jag kände inte heller något den här gången. Var helt säker på att det inte skulle bli något eftersom jag kände av det så tidigt första gången (som tyvärr slutade i MA). Man vill känna något! Ha något slags bevis att där finns något. Nu går jag in i v 7 imorgon och jag känner fortfarande nästan inget.
    Kram!

    2013-06-11 | 10:22:24
    Bloggadress: http://minbebis.com/blogg/hannanas/

Kommentera inlägget här: