jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

13 juni - ovetskap.

Kategori: Allmänt

Ja ni.. fortfarande i samma konstiga ovetskapsdimma (är det ens ett ord? det lät passande iaf ;) ) här.

Flytningarna fortsätter, beiga/ljusbruna men fortfarande inget blod. Jag vågar inte tro eller hoppas någonting och toabesök varje halvtimma är obligatoriskt. Det känns som tiden kryper fram och det är det enda jag kan tänka på.

När jag försöker tänka en positiv tanke så har jag 5 små djävlar på axeln som direkt är där med "tro inget annat.." "den kommer.." "precis såhär började det förra gången".. and so on.

Jag önskar jag vågade testa men jag gör inte det. Min plan är att så fort det kommer minsta blod ska jag ta ett test för att få slut på lidelsen, men så länge det bara stannar vid flytningar så tänker jag försöka avvakta eftersom testdagen inte är för ens den 19. Vill så gärna klara mig till söndag, då är det dag 16 och då skulle jag nog kunna testa och kanske lita på resultatet. Det känns inte som ett testresultat skulle göra mig lugn nu ändå för ändå om det blev ett plus skulle jag vara övertygad om att det är tidigt MF på g.

Jaaaa, ni hör! Optimismen sprudlar. Huja, ta mig ut denna pinan. Gärna åt rätt håll. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: