jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

27 juni - back to work.

Kategori: Allmänt

Idag tog jag mig till jobbet iaf. Det var kanske ingen utmärkt idé eftersom jag blev helt slut bara av färden till tunnelbanan. Men jag kände att eftersom jag varit feberfri i 2 dagar så borde jag kunna försöka. Jag försöker liksom reda ut lite VAD som är vad i detta. Vad som är allergi, graviditetskopplat och vad som faktiskt är virus. Inte lätt kan jag meddela ;) Allt känns bara som en enda stor grööööööööööööt. Aldrig haft en så tung förkylning nånsin!
 
Men nu mår jag iaf okej. Näsan rinner och huvudet känns tungt. Mår lite illa. Men inte mer än så. Jaja, så länge allt är bra med litensak i magen så kan jag ta hur mycket så helst. 
 
Vecka 7 (6+1) idag då. 6 dagar kvar till ett litet ultraljud. Vill så gärna klarar mig dit. Vill så gärna få se litet hjärta. Tänk vilken härlig känsla att få åka till Kroatien 2 dagar senare med det i bagaget? Kommer vara bästa semestern ever. Vågar dock inte tänka på beskedet om det blir negativt, vad gör man då? Kanske ändå är bra att komma iväg då. Uäh. Vi tar det då helt enkelt.
 
Dagarna passerar och jag går bara och väntar. Som vi IVF:are gör mest hela tiden alltså. :) Inget har förändrats. Jag vågar liksom inte känna efter riktigt än. Tror VUL:et får bli en liten milstolpe, efter det lovar jag och njuta av att vara gravid. Och hör sen! :>

Kommentarer


Kommentera inlägget här: