jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

7 juni - underbara fredagsbesked!

Kategori: Allmänt

3 ägg till frysen! Så lycklig så lycklig. För mig som inte hade räknat med det alls blev detta fredagsbesked det bästa på länge. Man törstar efter positiva besked och jag studsade runt runt i telefonrummet efteråt.

Dem hade skickat brevet i tisdags men när det inte kom med post idag heller bestämde jag mig för att ringa för att slippa gå undrandes hela helgen. Var så inställd på negativt besked så jag fattade inte när hon sa 3.. 3? Det är som 3 extraförsök i ett ju!? Jag är så GLAD, äntligen något att glädjas över! Sen vet man ju inte säkert om dem klarar en upptining men det tänker jag inte fundera över nu. Bara tanken att få något ägg till innan man behöver börja om med sprutor och allt gör mig glad ända in i själen.
 
3 ÄGG TILL FRYSEN. Jag kan inte sluta upprepa. Jag är så glad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: