jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Friday mooooooood!

Kategori: Allmänt

Fredag has arrived! Underbart! Ska ner till Borås på vilohelg och bli uppassad av mamma & pappa som hyrt en idyllisk liten sjötomt. :) Jag hoppas jag lyckas undvika en till pollenattack, men något säger mig att det är mindre pollen där så jag hoppas på det. Det enda jag inte ser fram emot är 45 mils bilfärd idag efter jobbet, när jag sa att vi skulle komma på fredagen hade jag inte riktigt tänkt på att det faktiskt är låååångt dit. Och jag slutar inte fören 17 på dagarna. Men men, vi har tagit ledigt måndag så vi kan åka hem i lugn och ro. 
 
Jag hoppas ni alla får en grym helg!

Kommentarer

  • Elin säger:

    Då är du i mina hemtrakter :)

    2013-06-29 | 00:22:23

Kommentera inlägget här: