jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

RD 12

Kategori: IVF

Jag vågade inte ta något test igår. Det låg där på hallbordet hela kvällen men det gick bara inte. Dels för att symptomen på mens avstannat lite, och dels för att det ju är för tidigt (RD 12 idag) så det känns som jag ändå inte skulle lita på resultatet.

Shit vilken psykisk terror detta är, jag vågar inte för en sekund tro att det är något annat än mens på g, det är ju exakt på dagen samma som sist när den kom & jag ställer nog in mig på det för att inte rasa lika hårt igen.

Inger blod nu på morgonen iaf så jag avvaktar under dagen, kommer mensen inte igång då så kanske jag vågar mig på ett test ikväll. Kanske. Hjälp vad jobbigt det äääääääääär dåe.

Tack för era tummar, fortsätt håll dem!

Kommentarer

  • hurslutardet säger:

    Hej, jag hittade just hit och har inte hunnit läsa mer än några inlägg. Men jag håller tummarna för att det lyckas den här gången! Nu ska jag själv kila iväg på VUL och hoppas på äggplockning nästa vecka. Stort lycka till! /k.

    Svar: Hej och välkommen! Tack! Har du någon blogg? Håller tummarna för ditt UL! :)
    L

    2013-06-13 | 10:58:41
    Bloggadress: http://https://hurslutardet.wordpress.com

Kommentera inlägget här: