jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

11 mars - dags för UL igen.

Kategori: Allmänt

Redan måndag! Klockan 11 ska jag på ultraljud av äggblåsorna igen. Känner mig rätt tom inför det om jag ska va ärlig. Vågar inte hoppas & orkar inte oroa mig. Har inte känt några biverkningar alls senaste dagarna trots höjd dos. Detta är ju självklart skönt, men samtidigt påminner biverkningar/magont osv på att det händer något. Nu känns det bara dött. Jag undrar vad som händer om dem återigen inte växt? Fortsätter man med medicinering då tills det händer något? Eller avbryter man? 
 
Aja, vi får se vad ultraljudet & doktorn säger, håll tummarna är ni goa! :) Återkommer på em. 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Hoppas att de växt så de knakar trotts avsaknaden av biverkningar <3
    Kramar

    2013-03-11 | 10:05:06
    Bloggadress: http://endrom.blogg.se

Kommentera inlägget här: