jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

12 mars - rise and shine I guess.

Kategori: Allmänt

Idag känner jag mig inte lika nere. Igår tillät jag mig och va sur & besviken. Men sen läste jag många historier om andra där dom fått avbryta försök, varit svårstimulerade (vilket jag inte tror att jag kan räknas till när jag fortfarande ligger så lågt i dos) osv & kände att jaaaaaaaja, shit happens. Jag tänker inte ens hoppas på att dem växt på fredag, det är bättre att jag ställer in mig på att vi får avbryta och börja om. Det får gå bra ändå. Det måste det. Det kanske tar lite mer tid än väntat, men vad gör det egentligen. Håller tummarna för att mina sega äggjävlar behöver en riktig kick och att dem sen producerar äggblåsor och ägg för kung&fosterland så det räcker och blir ööööööver. HÖRNIDET! :)
 
Jag blev dock lite nyfiken över det här med AMH-värde. Förstod att det har med äggreserv och göra. Jag minns inte att min läkare sagt något om det provet? Kollar dom det automatiskt med alla blodprover?  Måste fråga på fredag.

I övrigt är det en bra tisdag. Jag är smått stressad över att jag inte hinner med så mycket körning som jag borde, jobbar en vecka till efter denna sen är det dags för 2 veckors intensiv, och innan det vore det ju trevligt om jag iaf satte det där jäääävla dragläget. Vi är inte sams än. Å varje gång blir jag så arg att jag vrålar "JAG TAR AUTOMAT ISTÄLLET" varpå pappa flinar och lugnar. Sen är det nytt The Walking Dead-avsnitt idag också. Ska åka hem till en vän och ha vår traditionsenliga TWD-tisdag. Bästa serien EVER.

Kommentarer

  • Antara säger:

    Mitt AMH värde tog dom bär dom tog blodproverna. Det var min Gyn som beställde dom när vi gjorde utredningen. Vad jag har förstått så är det standard att ta det provet. Doktorn sa värdet till mig bara för att vi satt och tittade igenom lite av proven för jag hade en fundering...
    Lycka till idag och hoppas att de hittar massor av blåsor och ägg!

    Svar: tack för ditt svar. :) du hade så rätt, de är standard att ta det och mitt värde var tydligen mycket bra så det var skönt!
    L

    2013-03-15 | 06:48:42
    Bloggadress: http://utanegetbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här: