jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

18 mars - Monday!

Kategori: Allmänt

Hej fina ni!
 
Ännu en helg passé. Har försökt tagit det lugnt, så mycket en Linn kan. Inte haft några måsten & stress iaf. Spelade 2 fotbollsmatcher efter koll med läkaren, hon sa att så länge jag inte var svullen & hade ont å verkligen lyssnade på kroppen så var det okej. Det gick riktigt bra, kände ingenting förutom lite huvudvärk efteråt som likagärna kan ha varit att jag druckit för lite.
 
Igår va första gången jag kände ordentliga biverkningar, mina bröst började plötsligt ömma som satan. AJ! 
 
Klockan 15.30 idag har jag ultraljud igen, då tas beslutet om dem växt till sig tillräckligt över helgen och jag äntligen ska få ta ägglossningssprutan. Hoppas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: