jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

22 mars - friday!

Kategori: Allmänt

Tjo! Jag har inte så mycket att skriva just nu känner jag. Det är så himla upp & ner, men idag har jag en bra dag och försöker vara positiv till måndag. Håller tummarna för att blåsorna växer lite mer tills dess och att det finns några ägg där i så inte äggplocket blir förgäves :)

Om någon av er som gjort ÄP vill skriva lite hur det gick till blir jag jätteglad! Vad gör man liksom direkt man kommer dit och innan? Hur upplevde ni själva ingreppet? Nyfiken!

Ha en underbar helg alla krigare!

Kommentarer

  • Mary säger:

    Håller tummarna för att det ska bli fina och stora äggblåsor snart.
    Tänkte jag skulle skriva ett helt inlägg om senaste äggplockningen, men man få ha i åtanke att det inte går exakt likadant till på olika kliniker.

    2013-03-23 | 12:07:30
    Bloggadress: http://saintmaryslog.wordpress.com

Kommentera inlägget här: