jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

23 mars - träning?

Kategori: IVF

Jag är lite förvirrad av detta med träning i dessa tider. Nu har jag (förutom fotbollen förra veckan) tagit det lugnt 2 veckor, men jag får lite krupp! Liksom man ska äta nyttigt, inte festa, ingen alkohol, inte så mycket fysiskt. Va blir det kvar? Jag är verkligen ingen ligga på soffan - tjej, haha. Nu fick jag iaf panik på att inte få röra mig så jag gick ner å körde ett litet pass på gymmet, inget super utan tog de lugnt typ 30 min på crosstrainern i lagom takt och lite armar. Det kan väl inte va farligt för äggen? Jag kände inget konstigt, mer än att dom gör sig lite påminda ibland. Blir så nojig.. Samtidigt som jag måste hålla koll på min vikt och röra på mig, det är ju oxå viktigt i allt liksom. Aja, ja lyssnar på kroppen å kör som ja kan tänker jag.

Ikväll 19.30 tar jag ägglossningssprutan. It's on! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: