jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

3 mars, biverkningar...

Kategori:

Tog första sprutan med Menopur igår vid middagstid. Idag mår jag piss! Ni som tagit Menopur, kan ni dela med er lite av biverkningar, när dem kom, om dem kom? Hade ni dem under hela behandlingen?

Kan verkligen biverkningarna komma såhär fort? Jag trodde först det var psykiskt men nu har jag mått ordentligt illa hela morgonen, inte kunna ätit, trött, grinig, dålig i magen & lätt smärta i nedre delarna av magen.. (Ska man verkligen redan nu känna den?)

Hoppas verkligen inte det ska va såhär varje dag nu, för då får min sambo ett rent helvete med mig ;)

Kommentarer

  • PiOmiO säger:

    Jag hade inga biverkningar alls. mer än att de spände och ömmade i äggstockarna de 3sista dagarna innan äggplocket, vilket ju var en bekräftelse på att det fanns något där inne, inget som gjorde ont.

    Svar: Okej, skönt å veta. Känns bättre idag än det gjort hittills :)
    L

    2013-03-03 | 21:58:49
    Bloggadress: http://www.piomio.blogg.se

Kommentera inlägget här: