jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

4 mars, feber..

Kategori: IVF

Jahapp, blev en dag hemma från jobbet då. Så konstiga saker som sker. Igår när jag & mor min va på IKEA startade en jättefrossa i min kropp. Jag skakade typ & fick ont överallt.. Detta fortsatte hela kvällen & övergick runt 20tiden till hög feber. När jag somnade hade jag 39 grader & var kokhet. Näe jag vaknade nu på morgonen hade jag 36.8. Så skumt allting! Hade tänkt och jobba men när jag gick upp å rörde lite på mig var jag helt slut efter natten & en varnande huvudvärk gjorde sig påmind, så jag beslutade mig för att stanna hemma från jobbet & ta en vilodag. Måste börja lyssna på kroppen! Och kommer febern tillbaka så kändes det dumt å sitta på jobbet å smitta, bättre å va hemma idag & får jag ingen mer feber kan jag jobba imorrn.

Igår tog jag min andra spruta. Googlat jättemycket kring feber & biverkningar för Menopur men hittar inte att det skulle ha någon koppling? Känns mer som otur och att jag fått någon sjukdom som kombinerat med mens och hormoner blir för mycket för kroppen... Får försöka ringa barnmorskan idag & höra lite. Är livrädd att om jag får feber igen kanske dom vill avbryta behandlingen? Jag vet inte men känns oroligt ändå..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: