jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Ruvardag 3 - blod i trosan..

Kategori: IVF

Japp, så börjar psykiska terrorn I guess. Gick på toa nu på kvällen och fann blod på trosskyddet. :( väldigt väldigt lite och inte klumpigt, men ändå tillräckligt att bara se lite lite ljusrosa för att oroa sig. Ska man verkligen blöda såhär tidigt in i ruvandet? Om det är mens på g borde det väl inte komma redan nu? Ååå :( jag googlar och googlar men blir inte klokare, alla säger ju olika dvs det kan lika gärna va ofarligt som farligt. Någon av er som har någon erfarenhet?

Kommentarer

  • Elin säger:

    Även om de är svårt så försök att inte oroa dig för mycket <3
    Jag håller tummar och tår för att erat pyre stannar :)
    Kram

    2013-03-30 | 23:00:50
    Bloggadress: http://endrom.blogg.se
  • Antara säger:

    Va tråkigt :( jag förstår vad du ment med psykisk terror. För även om man vet att det inte behöver betyda nåt så kan man ju inte hålla de onda tankarna borta... Är så rädd för ruvartiden.
    Lycka till nu och hoppas att det inte är nåt! Kram

    2013-03-31 | 00:47:09
    Bloggadress: http://utanegetbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här: