jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Ruvardag 4.

Kategori: IVF

Inget mer blod än så länge! Skönt. Hoppas det stannar så. :) Läste något om nåt som kallas nidblödning, som man kan få när ägget fäster.. Igår va ju dag 3 och ägget fäster ju runt 2-3 har jag för mig dom sa. Hoppas det var det som skedde och inget annat.

I övrigt mår jag bra men blir galen på att inte få röra på mig, nu är jag ute & långpromenixar med vovven men tom nu känner jag av smärta i nedre delen. Hoppas det lägger sig snart, känns som kilona bara kryper på när man inte får träna. Men de är väl bara å vänja sig kanske, höhö.. ;)

Ledsen att jag inte kommenterar tillbaka på era bloggar, nu när ja inte jobbar (tar ju intensivkurser för körkort å är ledig 3 v) har jag ingen dator å ja fattar tydligen inte hur man svarar på kommentarer via blogg.se appen på mobilen, haha. Kram på er alla!

Kommentarer

  • Elin säger:

    Jag tror inte de går svara på kommentarer via appen, inte så som jag förstått de i alla fall.
    Hoppas verkligen allt går som de ska för er :)
    Kram

    2013-03-31 | 20:48:20
    Bloggadress: http://endrom.blogg.se
  • Mary säger:

    Hej, hoppas allt är bra med dig och att blödningen försvann illa kvickt.

    2013-04-03 | 13:10:00
    Bloggadress: http://saintmaryslog.wordpress.com

Kommentera inlägget här: