jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

16 maj - Sprutdag #2.

Kategori: Allmänt

Igår när jag stod där själv på kvällskvisten (sambon var och spelade) så gjorde jag i ordning blandningen & sprutan på några sekunder. Stack sen snabb och enkelt utan att tänka mig för. Kände noll. Jämför med förra gången, då vi nervösa och spända hade någon slags allträff i vardagsrummet där vi prydligt radat upp allt och följde alla papper och instruktioner in i minsta detalj, tvättade rent och hade oss. Och sambon fick noga och försiktigt under min ännu mer hitler-noggranna observation blanda menopuren. Och vi räknade ner till sprutan och var helt förstörda när det kom ut en droppe efter - trodde allt var kört, haha! Denna gång får jag skratta lite åt det. Denna gång känns det som man gjort detta 6024 gånger. Det känns som de va flera år sen vi började, men så länge sen var det ändå inte.

Skönt är det iaf att man vet vad som komma skall, det gör att man slappnar av lite. Denna gången kan vi allt och alla turer, och vet vad som väntar. Det tycker jag är himla skönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: