jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

24 maj - fridaaaay!

Kategori: Allmänt

TJO! Sprutdag 3 idag. Känner ingenting, mest bara trött. Tänker knappt på att vi är igång med försök 2, känns fortfarande bara lite Jaha. Men det får va så. :)
 
En sak jag oroar mig lite för är dock är att vi ska gå så länge innan första UL av äggblåsorna. Eller, det kanske inte är så länge men om man jämför med förra gången då vi kollade första dag 5.. och nu blir det dag 8.  Det känns som att när man börjar på så hög dos som vi gör denna gång borde man kolla lite tidigare än dag 8? Tänk om det blir för många och överstimulering? Aja, ja får lita på att doktorerna kan sin grej och beräknat detta rätt. Men det skulle inte förvåna mig om det hände med min otur. UL är på onsdag, så ett tag kvar att våndas helt enkelt. 
 
I övrigt vill jag bara önska er en riktigt härlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: