jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Kan det bara bli onsdag?

Kategori: Allmänt

En helg passé. Helgen har varit bra, avslutades med att gå på PINK i Globen igår. Jag var helt slut men det var det värt, shit vilken galet bra live-perfomer hon är. Love her!
 
Ett steg närmare onsdag! Uuuuuh! Nu orkar jag inte mer. Har varit så tålmodig och knappt tänkt på sprutor och annat, men nu går det inte längre. Hjärnan jobba på högvarv och funderingar, tankar och hopp varvas med oro. Jag vill ha äggplocket avklarat. Just nu känner jag ingenting, det har avtagit i helgen. Hade flytningar och värk förra veckan, men nu känner jag ingenting. Det gör mig livrädd. Tänk om vi lagt plocket för sent? Men jag antar jag måste lita på att doktorn vet vad hon gör. Men det känns så låååångt till onsdag. Jag vill veta NU! Nu nu nu.
 
 
Ägglossningsspruta klockan 20.00 ikväll iaf. SNÄLLA äggjävlar va fina och klara och perfekta på onsdag dåååå?

Kommentarer

  • Elin säger:

    Nej va roligt! Va du där med?! :)
    Visst va hon grym!

    Svar: Du också? :D Ja verkligen, hon är sanslös på scen!
    L

    2013-05-27 | 12:45:00
    Bloggadress: http://Endromomfamilj.wirdpress.com
  • Jessica säger:

    Jag håller tummarna för dig :)

    2013-05-28 | 22:45:33
    Bloggadress: http://jessfarts.blogspot.se

Kommentera inlägget här: