jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

UL av äggblåsor..

Kategori: Allmänt

Just tillbaka från ultraljudet!  Det såg väl okej ut antar jag.. På ena sidan var 2 äggblåsor klara (men dem vill ju ha minst 3 för att göra ett plock), och sen fanns det 6-7 stycken på 8-15 mm om skulle kunna växa till sig. På andra sidan hittade hon bara en på 10 mm, men sen fanns väldigt många små, typ 10-12 stycken. Så hon ville ge dem lite mer tid. Inget äggplock på fredag, utan tillbaka på koll vid lunch då. Och då bestämmer vi om det blir ägglossningsspruta lördag eller söndag, och sen eventuellt äggplock måndag eller tisdag då. Hoppas!
 
Spontant känns det lite som det såg ut i slutet av förra gången, ungefär samma mängd blåsor. Så de får ja väl ta som något positivt då vi ändå fick ut 13 ägg även om bara 1 klarade sig. 
 
Det är konstig, man är så van vid besvikelser att jag tar allt som det nu. Jag är alltid inställd på besvikelse så jag kan inte ta till mig att något skulle vara bra. Men det känns som ett okej resultat ändå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: