jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Vilka är ni?

Kategori: Allmänt

Den senaste tiden har ni varit mellan 25-30 personer som kikat in här. Jag är så nyfiken på er, en del av er vet jag ju vilka ni är genom att ni lämnar kommentarer & jag följer er, men ni andra? Vilka är ni? Har ni bloggar? :) Länka gärna då jag vill följa fler bloggar!


I övrigt mår jag okej. Det är sol och sommarkänslor vilket påverkar mig positivt! Men det gick skit med körningen idag, blev jättenervös och min körlärare avslutade med att "kör du såhär på uppkörningen på måndag kommer du inte klara dig". Tack för den peppen surgubbjävlaskitjävel.

Jag sover asdåligt på nätterna helt plötsligt, jag blir tokvarm och inatt svettades jag som en gris. Varför då helt plötsligt? Bara för de blivit varmare ute? Kanske. Verkar lite extremt bara. I övrigt börjar jag längta till kommande försök, även om det inte är en njutning med allt man går igenom så vill man komma närmare, jag vill hela tiden stega framåt - mot min bebis!

Nu dags för lite ledighet, ikväll blir det teater med familjen. Ska bli skönt och tänka på annat. Skickar en stooooor fet KRAM till er alla!

Kommentarer

  • PiOmiO säger:

    Jag kikar in =)

    Svar: Heeeej! Hoppas allt är bättre <3
    L

    2013-05-18 | 10:26:55
    Bloggadress: http://www.piomio.blogg.se
  • Spessartin säger:

    Hittade precis din blogg. Förstår att du plockat ägg idag. Hoppas att de fick ut riktigt många fina ägg!
    Jag hade ett mantra inför vår ivf "funkar det inte på första, så funkar det på andra". Det körde jag många många gånger. Det var en väldigt skön tanke att tänka och lugnade mig. Sen tänkte jag nog i och för sig att jag aldrig skulle kunna bli gravid, så jag tänkte också att nu var det upp till läkarna att bevisa att jag hade fel och de rätt. "jag tror det när jag ser det" var också en grej jag hade mycket i tankarna och mig hjälpte det jättemycket. Jag var grymt skeptisk mot hela ivf-behandlingen, för om jag inte blivit gravid på fem år naturligt, vad skulle då göra att jag plötsligt blev gravid med ivf? Jättenegativt verkligen, men desto mer positiv överraskning när läkarna motbevisade mig...

    2013-05-29 | 15:44:19
    Bloggadress: http://spessartin.blogg.se

Kommentera inlägget här: